MrSticha Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2014 Nyt lähtee muuton alta pilkkahintaan vähän käytetty Chebici maantiepyörä. Runko on laadukas alumiininen ja haarukka hiilikuitua (myös ruotoputki). Osasarjana Shimanon 2x10-vaihteinen 105. Takakiekko Vuelta Superlite, etukiekko käyttämätön Shimano R501. Kunto kaikin puolin hyvä. Rungossa muutama maalichippi muttei lommoja. Rattailla ja ketjulla ajaa vielä pitkään ja muutkin osat moitteettomassa iskussa. Pumppu ja pullotelineet kuuluvat kauppaan kuten myös toiset ulkokumit. Polkimina pyörässä on tällä hetkellä Shimanon maastoklosseihin sopivat maantiepolkimet, jotka voin antaa mukaan.Kokotietoa:Pystyyn 58cm (keskeltä keskelle)Vaakaan 56 cm (keskeltä keskelle)Stand over 85.5 cmKuvassa pyörän asetukset ovat 185cm kuskille, jonka inseam on 91cm.Hintapyyntö: 700€Paikkakunta: Lempäälä/TampereYhteydenottotapa: Yksityisviesti
termos Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2014 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2014 Terve, olisin kiinnostunut pyörästäsi! Minua askarruttaa vain muutama juttu, esim. itse olen 183 pitkä joten soveltuuko runko kokonsa puolesta minulle? Kuinka paljon pyörällä on ajettu? Minkä vuoden malli runko on? Asun itse espoossa joten miten koeajo onnistuisi?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään