Jamppa1980 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2014 Pyörä löysi uuden omistajan.Oli tarkoitus ajaa tällä tuleva kesä,mutta alle tuleekin kaverilta jäävä hiilaripeli. Eli vain muutama testipyörähdys ajettu ja takuu alkanut tammikuussa. Pyörän svh. Poljinten kanssa reilu 1300€. Hinta lienee kohdallaan. 55 - runkokoolle crescent ilmoittaa 170-185cm kuskin pituudelsi. Itse olen n. 180cm ja minulle pyörä saatin sovitettua oikein hyvin.Mukaan r540 shimanon lukkopolkimet. Ilman polkimia -20€Tästä asiallisilla osilla oleva maantiepyörä. Kolmoisohennettu alurunko,hiilikuituhaarukka jne:Väri:MattahopeaRunko :Alumiini TBEtuhaarukka :Alu/CarbonVaihteet :Shimano® 105®/Tiagra®, 20-vRenkaat :TEC 23-622Jarrut :TECPaino :9,6kgEtuvaihtaja :Shimano®Tiagra®Takavaihtaja :Shimano®105®Navat :JoytechIstuin :Tec AlitusIstuinkannatin :Tec 27.2 mmOhjaustanko :400mm-52cm,420mm-55/58cm,440mm-61cmKampisarja :FSA Omega CompactKetju:KMC X10Takarataspakka: Shimano® 11-25 HToimitus on vain nouto ja paikka hki. Yv:llä yhteyttä. Pahoittelen huonoa kuvaa,mutta linkin takaa näkee selvemmin pyörän.http://www.crescent.fi/maantiepyörät/deca
Kaisa-Sofia Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2014 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2014 Olen kiinnostunut, lähetän yksityisviestin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään