Jump to content

Mondraker SuperFoxy Carbon RR 29'' Bikepark-tykki, XL, Kirkkonummi


Perttur1

Recommended Posts

Merkki: Mondraker

Malli: SuperFoxy Carbon RR

Lyhyt kuvaus: 29'' Bikepark-tykki

 

Rungon koko: XL

 

Kuvaus: Vuoden 2020 runsaasti speksattu "Ihan oma Dream build" . Myynnissä puhtaan DH-laitteen alta. Ajettu oikeastaan pelkkää parkkia.

Linkki Pinkbiken Juttuun Pyörästä: https://www.pinkbike.com/news/review-2020-mondraker-superfoxy-rr.html

Lisäksi tähän pyörään on:

- Vaihdettu FOX SLS Jousi 600LBS "isoille pojille" (Löytyy myös 450lbs & 500lbs Jouset niille jotka eivät syö puuroa aamuisin)
- Hopetech 3 V4 Jarrut (Ylimääräiset Palat mukaan)
- RaceFace Atlas Stemmi.
- Race Face Sixt 35x820 35 Nousulla tanko
- Odi Dreadlock Gripit
- Race Face Atlas 175mm Cranksit
- Yhden kauden ajetut renkaat (Edessä DHR & Takana Agressor)
- Orkkis osat löytyy tallista ostajalle. (Ei Jarruja)
-Hopetech Jarrujen Ilmaussarja. (uusi)
(kuitit löytyy tarvittaessa, itse yritän olla löytämättä ettei tule pahamieli :D )
Pyörää huollettu liikeessä tarpeen mukaan (esim uusi headset laakerisarja 08/22) & pesty/perus chekattu itse jokaisen ajokerran jälkeen. Runko on suojateipattu; joitain pieniä jälkiä swingissä ja vanteissa on niin kuin kuuluukin olla, mutta ei mitään isoa. Kaikenkaikkiaan siisti laite.

Pyörällä ajettu toimestani "setämies-kovaa", eli voisi sanoa että suhteessa ominaisuuksiin noin 30% niistä käytetty. Strava näyttää 300km ajoa tänävuonna.

Olen itse 196cm pitkä ja pyörä on tip-top itselleni. Varmasti menee 10cm lyhyemmällekin.

Kuvien One Industries Oil Slick Polkimet pidän itselläni.

 

Hinta: 5000€

 

Paikkakunta: Kirkkonummi

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Nollaviisnolla 344 6621 tai perttu.tuomisto(ät)gmail.com tai ihan YV täällä.

 

Mondraker1.PNGMondraker2.PNGMondraker3.PNG

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...