Jdocmtry Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2022 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Kona Malli: Sutra LTD 2019 Lyhyt kuvaus: Gravel Rungon koko: 58 Kuvaus: Vuoden 2019 Sutra LTD aitoa terästä. Nykyistä Sutraa gravel-tyyppisempi runko. Värinä vihreästä lilaan taittava kameleontti. Täältä rungon speksit: https://www.konaworld.com/archive/2019/sutra_ltd.cfm Aikanaan koottu rungosta, osittain senkin takia komponentit eri kuin linkin pyörässä. Kampisettiä lukuunottamatta voimansiirto ja jarrut siirretty ajamattomasta tämän vuoden Rove DL:stä. Syy myyntiin liian iso runko, sen takia edellämainittu säätö jotta sain pienemmän rungon. Itse olen 184cm ja koen tämän vähän isona. Minua pidemmälle hyvä. Ohjainputki lyhennetty kuvan osoittamalla tavalla. Rungossa on toki käytön jälkiä mutta ehjä. Renkaissa sisurit ja vielä reilusti pintaa. Alla osalista, samanlainen 40T eturatas löytyy myös jos sen haluaa tilalle. Pyörä Turussa. Kammet: Sram Gx1400 175mm Eturatas: Absolute black oval 42T Polkimet: Crankbrothers Stamp 1 Large Kahvat ja takavaihtaja: Sram Rival 1x11 Takapakka: Sram PG1130 11-42T Jarrut: TRP HDC711C Mechanical-Hydraulic, 160mm Kiekot: WTB 700C Renkaat: WTB Venture 50mm Putkiosat: Kona Satula: WTB Lokasuojat: SKS alumiini Hinta: 1450€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: yv Muokattu: 18. Lokakuuta, 2022, käyttäjä: Jdocmtry
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään