Leenape Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2022 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Trek Malli: Fuel Ex 5 Lyhyt kuvaus: täysjousto 29” Rungon koko: S Kuvaus: Myydään Trekin Fuel Ex 5 -täysjousto 29” kiekoilla. Pyörässä muun muassa Rockshox iskarit, edessä joustomatka 140mm ja takana 130mm, Shimanon jarrut sekä vaihteet. Kaikki osat alkuperäisiä, lisää speksejä Trekin sivuilla: https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/py%C3%B6r%C3%A4t/maastopy%C3%B6r%C3%A4t/trail-maastopy%C3%B6r%C3%A4t/fuel-ex/fuel-ex-5/p/29459/ Ostin itse pyörän käytettynä 2021 keväänä, alkuperäinen omistaja oli ajanut pyörällä vain muutaman lenkin. Itse olen ajanut kaikkea poluista parkkiajoon nyt kaksi kesää noin kerta viikkoon. Huoltoja tehty säännöllisesti, nyt viimeksi heinäkuun lopussa tehty täyshuolto etuhaarukkaan. Pyörästä pidetty hyvää huolta, ollut sisäsäilytyksessä ja puhdistettu lenkkien jälkeen. Muutamia kolhuja on, ne huomioitu hinnassa. Pyörä myynnissä Tampereella. Kulkeutuu omien menojen mukaan myös Jyväskylään ja Turkuun. Hinta: 1400€ Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Leena Perälä [email protected] 0452384686 Muokattu: 25. Elokuuta, 2022, käyttäjä: Leenape
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään