Jump to content

Radon R1 Tiagra Maantiepyörä, 56, Kaarina


paquiem

Recommended Posts

Merkki: Radon

Malli: R1 Tiagra

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä

 

Rungon koko: 56

 

Kuvaus: Vuonna 2019 ostettu suoraan Bike Discountista. Runko alumiinia, etuhaarukka hiilikuitua. Muuten kaikki Tiagraa, mutta etuvaihtaja 105-sarjaa. Edessä 50/34, takana 11-34. En löydä valmistajan mainintaa maksimirengaskoosta. Olen itse käyttänyt 32mm renkaita ja näilläkin tilaa jää reilusti isommille. Nyt pyörässä alla alkuperäiset, noin 500km ajetut 28mm Continental Ultrasportit.

Valmistajan mukaan 56-koko sopii 176-184 cm mittaisille. Itse olen 183 cm ja väittäisin, että sopii kookkaammillekin kuskeille.

Hyväkuntoinen, käytön jälkiä kuitenkin näkyy. Säilytetty aina kuivassa ja lämpimässä, työpaikallakin sisällä. Ajoa arviolta 3500km. Alkuperäisellä ja nyt pyörässä kiinni oelvalla 11-34-takapakalla ja siihen sopivan mittaisella ketjulla sekä kuvissa näkyvillä vakiokiekoilla ajoa noin 1500km.

https://99spokes.com/en-EU/bikes/radon/2020/r1-tiagra

Vastaava uusi:
https://www.bike-discount.de/de/detail/index/sArticle/238871
Kun vaihdat toimitusmaaksi Suomi, on uuden hinta Suomen alvilla 1249e + toimituskulut 69e.

Mahdollisuus ostaa pyörään sopiva Thulen taka-akseli ja koukku perävaunua varten.

Jos koeajossa pyörä tuntuu liian isolta, voin vaihtaa stemmin 10cm -> 8cm.

Nouto Kaarinasta

 

Hinta: 850€

 

Paikkakunta: Kaarina

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: YV

 

1.jpgIMG20220820112748.jpgIMG20220820112703.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...