Jump to content

OSTETTU Kaikki merkit Kaikki mallit Cyclocross tai gravel, 48-50, Jyväskylä


Idako

Recommended Posts

Merkki: OSTETTU Kaikki merkit

Malli: Kaikki mallit

Lyhyt kuvaus: Cyclocross tai gravel

 

Rungon koko: 48-50

 

Kuvaus: Etsitään gravelia tai cyclocrossia sekä päivittäiseen ajoon että pidemmille reissulle. Olen 166cm pitkä, pyörästä riippuen koot 48 tai 50. Voin hakea kauempaakin kuin Keski-Suomesta.

 

Hinta: 

 

Paikkakunta: Jyväskylä

Maakunta: Keski-Suomi

 

Yhteystiedot: Laita viestiä

 

 

Link to comment
Share on other sites

Minulla on myytävänä tällä foorumilla Canondale Cyklocross 48cm, vm 2014 mutta huollettu keväin syksyin ja talvet lämpimässä ollut. Hp 950 euroa. Lokasuojat, tavarateline ja pulloteline on. Lukkopolkimet ja tavalliset. Pyörä on Oulussa, onko liian kaukana sinulle?

Unknown.jpeg

Link to comment
Share on other sites

4 tuntia sitten, Pyörällä päästään kirjoitti:

Minulla on myytävänä tällä foorumilla Canondale Cyklocross 48cm, vm 2014 mutta huollettu keväin syksyin ja talvet lämpimässä ollut. Hp 950 euroa. Lokasuojat, tavarateline ja pulloteline on. Lukkopolkimet ja tavalliset. Pyörä on Oulussa, onko liian kaukana sinulle?

Unknown.jpeg

Mikä vaihdejärjestelmä tässä on? 

Link to comment
Share on other sites

Mulla ois tollainen 50cm runkolla oleva nishikin gravel, sramin apex osa sarjallalla 1x11 myös nestejarrut myös apexia, ostettu viime syksynä uutena, juuri vaihdettu uudet polkimet, ajettu noin 150km kuitit ja muut tositeet löytyy, mukaa tulee pullo teline ja satula laukku, pyörässä 27.5 2.1 renkaat saa laitettu kivutta 28 leveät renkaat, pyörä on erittäin hyvä ajoltaan painoa noin 10.8kg hinta:1000e (maksoin syksyllä 1490e) 

20220717_114308.jpg

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...