Jump to content

Commencal Uptown AL Monster-CX, Large, Helsinki


jalapeij

Recommended Posts

Merkki: Commencal

Malli: Uptown AL

Lyhyt kuvaus: Monster-CX

 

Rungon koko: Large

 

Kuvaus: Myydään Commencalin vm 2014 Uptown AL urbaanin maasturirungon ympärille koottu ***Monster-CX*** -pyörä. Pitkä akseliväli ja loivat kulmat. Ei liukkaat kurvit heitä perää alta. Rungossa löytyy myös riittävästi clearancea renkaiden ja rungon välistä.

Vielä kesä hellii iholla ja marjoja poimitaan kesämökeillä. Sieltä se talvi kuitenkin tulee... ja antaa tulla vaan. Tämä vehje ei näet talvea pelkää!

Käyräsarvinen ohjaamo, Shimano 105 11sp osasarja, 1x11 speed vaihteisto. Mekaaniset levyjarrut. Oon its 186cm pitkä ja on oikein passeli koko talvikäyttöön. Menee vähän lyhyemmällekin kuskille. Pidemmät kuskit saattaa haluta pidentää stemmiä (nykyisin about 7cm).

Itse oon tätä yleensä huoltanu ja päivitelly. Joskus käyttäny oikein Toni & Toneilla syvähuollossa. Nyt soivassa kunnossa suoraan ajoon - ei mitään puutteita tai vikoja!

Alla ne purevimmat Schwalben Ice Spiker Prot; 29''. Nää on ne pitävimmät talvirenkaat.

 

Hinta: €350

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: nolnelnol 1982 135

 

PXL_20220731_173203834.jpgPXL_20220731_173214049.jpgPXL_20220731_173222850.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...