Jump to content

Marin Alpine Trail 7 Täysjousto 29”, XL, Kuopio


Matheepatti

Recommended Posts

Merkki: Marin

Malli: Alpine Trail 7

Lyhyt kuvaus: Täysjousto 29”

 

Rungon koko: XL

 

Kuvaus: Nälkä on kasvanut syödessä, joten kalustoa joutaa vaihtoon. Tästä modernilla geometrialla varustettu 160mm edestä ja 150 mm takaa joustava Marin enska-, parkki- tai miksei ihan tavalliseen polkuajoon.

Pyörä on ostettu 2021 lokakuussa (kuitti löytyy) Lundbergiltä. Runkotakuu voimassa 5 vuotta. Minulle pyörä on tullut käytettynä viime tammikuussa, jonka jälkeen pyörä ensihuollettu ja ajettu reilu 500 km eli noin 35-40 tuntia. Parkkipäiviä Tahkolla pyörälle kertynyt 7 kappaletta.

Pyörästä juuri vaihdettu jarrupalat eteen ja taakse. Pyörä myydään ilman polkimia.

Pieniä käytönjälkiä löytyy rungosta ja satulaputken edustalla muutama pieni chippi hissistä, mutta muuten pyörän kunto on hyvä. Strategiset paikat on teippailtu.

XL koko sopii noin 185 cm ja siitä ylöspäin. Minulla pituutta 185 cm ja varsin passelin kokoinen pyörä minulle.

Tarkempi osaluettelo esimerkiksi tästä:
https://www.marinbikes.com/fi/bikes/2021-alpine-trail-7#specifications

Vaihdossa voi ehdottaa jäykkäperää, lyhytjoustoisempaa trail-pyörää tai gravelia.

 

Hinta: 2200

 

Paikkakunta: Kuopio

Maakunta: Pohjois-Savo

 

Yhteystiedot: Yv tai o5o411476o

 

438A72C6-E5CA-4423-8D18-D91DD47FE4F1.jpeg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...