Jump to content

Genesis Equilibrium teräsrunkoinen maantiepyörä, 54cm/S-M, Helsinki


Nutmeg

Recommended Posts

Brand: Genesis

Model: Equilibrium

Short description: teräsrunkoinen maantiepyörä

 

Frame size: 54cm/S-M

 

Description: Kesällä 2014 Genesiksen Equilibrium-runkoon rakennettu maantiepyörä Campagnolon osasarjalla. Itse koottu osista. Rungon leikkaukset ym. erikoistuneempia työkaluja vaativat toimenpiteet teetetty Velobiassa samoin kuin myöhemmät huollot. Kuitit osista ovat ainakin pääosin tallessa (osasarjan kuitti Merlin Cyclesista, rungon ja muiden osien kuitti Evans Cyclesista). Osat ja runko hyvässä kunnossa.

Ollut käytössä kesä-/kaupunkifillarina ja säilytyksessä sisällä seinätelineessä tai lasitetulla parvekkeella. Nyt lähdössä myyntiin siksi, että tuli aikanaan valittua Genesiksen geometriakaavioiden perusteella itselle turhan iso runkokoko, minkä vuoksi jäänyt viime vuosina vähäiselle ajolle. Tätä on vähän paikattu vaihtamalla stemmi lyhyeen. Minua pitempi kuski saattaa haluta vaihtaa tilalle taas pitemmän stemmin.

Pyörän osat siis lyhyesti:
- Genesis Equilibrium -runko kokoa 54cm. Vastannee suunnilleen nykyisiä Genesis Equilibriumin Medium-runkoja. Itse olen ajanut tätä 168-senttisenä. Pitäisi sopia 170-178-senttiselle, tai lyhyemmällekin, jos selkä on taipuisa. Rungon geometria on mallia ”matala ja pitkä”.
- Fulcrum Racing 7 -kiekot
- Campagnolo Veloce 10 -osasarja
- Shimanon lukkopolkimet
- Fizik Arione Donna -satula

 

Price: 500 €

 

City: Helsinki

Province: Uusimaa

 

Contact information: 050-5904451

 

5A193122-BCBF-4D04-B8DC-178EA14E54EC.jpegIMG_4556.jpeg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...