Jump to content

White CX Killer 17 cyclocross, 56, Espoo


esjanhma

Recommended Posts

Merkki: White

Malli: CX Killer 17

Lyhyt kuvaus: cyclocross

 

Rungon koko: 56

 

Kuvaus: Tilasin uutena 2017 XXL:stä ja tilausdokumentit löytyvät.
Käytetty XXL:n 3 vuoden ilmaishuolloissa joiden lisäksi olen huoltanut pyörää pieteetillä ja kuluvat osat uusittu tarpeen mukaan.
Nyt juuri vaihdettu eteen ja taakse uudet jarrulevyt ja palat.
Vaihtajan rissat vaihdettu kuulalaakeroituihin versiohin.
Tänä keväänä vaihdettu uusi 40 hampainen eturatas alkuperäisen 42:n tilalle joten alkuperäistä hieman kevyemmät välitykset.

Pyörässä on alumiinirunko ja hiilikuitukeula sisäisillä vaijerivedoilla, rungossa kiinnityspisteet lokasuojille, tarakalle ja seisontatuelle.
Sram Apex 1 osasarja 1x11 voimansiirrolla ja hydraulisilla levyjarruilla.

Kauppaan sisältyvät kuvissa pyörässä kiinni olevat polkimet, lokasuojat ja pullotelineet sekä niiden lisäksi 2kpl Vittoria Zaffiro Pro 700x32c ja 2kpl Vittoria Terreno Dry 700x33c renkaat joita olen pyörässä välillä käyttänyt.Renkaat hyvät.
Nyt alla on normaalit 35mm pistosuojatut City renkaat.
Rungossa on hyvin rengastilaa, olen ajanut yhden talven pyörällä jolloin siinä oli 35mm nastarenkaat ja tilaa oli reilusti.
Käytönjälkeä luonnollisesti löytyy mutta siisti ja ehjä fillari.(Säilytetty lämpimässä varastossa aina)

Valmistajan linkki pyörästä: (Mielestäni geometriataulukko on virheellinen eika runko ole kuitua, vain etuhaarukka)

http://whitebikes.fi/bikes/white-cx-killer-17/

Tervetuloa testaamaan tutkimaan tarkemmin pyörää!

 

Hinta: €750

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yhteydenotot YV tai puhelimitse nol, viis, nol, kolme, kuus, nol, kolme, nol, kolme, yks

Myynnissä myös muualla.

 

IMG_1373.JPGIMG_1372.JPGIMG_1374.JPGIMG_1375.JPGIMG_1376.JPGIMG_1377.JPG

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...