KairusMatti Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Specialized Malli: Stumpjumper fsr expert carbon Lyhyt kuvaus: Täysjousto 26" Rungon koko: L Kuvaus: Myydään tarpeettomana 2012 vuoden hiilikuitu stumpjumper. Pyörän olen itse omistanut noin 1.5 vuotta. Edellisellä omistajalla lojunut säilössä noin 5 vuotta. 7h ajotuntia sitten olen huoltanut etuhaarukan. Hiilikuiturunkon kunto on erinomainen yhtä pientä "naarmua" lukuunottamatta josta vain maali irronnut päältä. Vaihtoja voi ehdottaa graveliin tai cyclocrossiin. Osalista: Takavaihtaja: sram x0 Vaihtaja: sram x9 Kammet: sram Kehät: roval alumiini 26" Etuhaarukka: Fox Talas 140mm Takajousitus: Fox future shock Jarrut : formula the one Renkaat: specialized pulgatory 26x2.2, spelialized butcher DH 26x2.3 Hissitolppa: specialized command post Kysymällä lisää kuvia. Yhteydenotot mieluiten whatsapp numeroon 0451203303. Sijaitseee Loimaalla Hinta: €880 Paikkakunta: Loimaa Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: 0451203303 Muokattu: 23. Heinäkuuta, 2022, käyttäjä: KairusMatti
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään