SPO_ Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Rockshox Malli: Lyrik Ultimate, 29", 180mm Lyhyt kuvaus: DebonAir, offset 51mm Kuvaus: Myydään 180mm Lyrik Ultimate 29" Ostin keulan itse korjattuna, Ilmapuolen alajalka oli kolahtanut aiemmalla omistajalla. Alajalat korjattu liikkeessä (fillariosa) jossa alajalka oikaistu sisäpuolelta holkilla, ja porattu n 1,2 mm poralla reikä halkeaman ehkäisyksi. Viimeistelin itse metalli epoksilla ja uudella lyrikin tarralla pitkien testiajojen jälkeen. Ei siis vuoda. Alajalassa fillariosan qr koodi jolla pääsee näkemään mitä keulalle on tehty. Keula toimii moitteettomasti. Crownrace ja käpy paikallaan. Kaulaputkea 163mm. Myyn koska myin pyörän pois vakio keulalla. Hinta: €300/ tarjous Paikkakunta: Lahti Maakunta: Päijät-Häme Yhteystiedot: 0neljäneljä77kaksi5847 Muokattu: 24. Heinäkuuta, 2022, käyttäjä: SPO_
Canyonneuroni Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2022 Moro. Löytyykö valokuvia korjauksesta? Oliko kuinka iso painauma?
SPO_ Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2022 Moi, Pitää vanha puhelin penkoa, siellä on kuvia itse korjauksesta. Voin myös kaverilta pyytää niitä kuvia jotka mulle laittoi kun ostin keulan. Palaan asap
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään