Ixi Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2022 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Norco Malli: Optic -21 Lyhyt kuvaus: Fox 34 Factory, X01 Rungon koko: Large Kuvaus: Huippuluokan trail/downcountry -pyörä myyntiin modernilla geometrialla. Kanadalainen 125mm joustava Optic on hyvin tehokas polkea ja leikkisä samaan tapaan kuin vaikka DW-linkillä varustetut Pivotit ja Ibikset. Tällä pääse lujaa, mutta voi pitää myös hauskaa poluilla, energinen ja helppo hypätä. Ostokuitti löytyy. Olen itse 179cm pitkä ja tuntuu itselle sopivan kokoiselle pyörälle. Tiheästi huollettu ja itse olen ajanut tällä noin 800 kilometriä. Keula huolettu lopputalvesta. Ostettu Helmikuussa 2021 C2 -buildina ja päivitelty joka nurkasta paremmaksi. Tähän on vaihdettu osia uudesta Specialized Enduro Expertistä ja paljon osia on myös ostettu uutena joista kuitit tallessa (jarrut, kammet, dropperi, keula). Runko: Carbon Front Triangle, Aluminum Rear, 125mm Travel, Ride Aligned™ Keula: Fox 34 Factory 140mm GRIP 2, 44mm offset Iskari: Fox Performance Elite FLOAT DPX2, 190x45mm SRAM voimansiirto: X01 vaihtaja, X01 liipaisin, GX Eagle kammet, XX1 -ketju, uusi GX -pakka SRAM Code R -jarrut. Toinen kahva on Guide RS. Oneup V2 -dropperi, 150mm Etukiekko: Roval Traverse Alloy, 30mm sisäleveys, DT Swiss 370 napa Rovalille brändättynä Takakiekko: Roval Traverse napa (DT Swiss 370 sisäosat), uudet pinnat, uudet nippelit ja uusi DT Swiss EX 511 -kehä Ohjaamo: Specialized ohjaustanko (uusi) Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep Stemmi: Specialized Alloy Trail Stem 35mm, olisiko 40mm? Satula: Specialized Kauppaan ei kuulu polkimet ja kuvan etulokasuoja. Kauppaan kuuluu vara-vaihtajankorvake Hinta: 3300 EUR Paikkakunta: Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yksityisviesti Muokattu: 21. Heinäkuuta, 2022, käyttäjä: Ixi
Ixi Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2022 Hintapyyntöä tarkistettu!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään