Jump to content

Canyon Dude CF 9.0 2018 Kevyt etujoustoinen fatbike, Medium, Raasepori


Isomabj

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Dude CF 9.0 2018

Lyhyt kuvaus: Kevyt etujoustoinen fatbike

 

Rungon koko: Medium

 

Kuvaus: Hyväkuntoinen, hyvin pidetty ja reilusti paranneltu kevyt fatbike. Olen ensimmäinen omistaja ja alkuperäiset dokumentit löytyy. Kyseessä on Canyon Duden vuoden 2018 lippulaivamalli (ovh 2999 euroa).Aina säilytetty sisätiloissa. Hiilikuiturunko. Kiekot päivitetty (60 mm leveät hiilikuitukiekot laadukkailla Industry Nine Torch navoilla ovh 1200 euroa). SRAM GX vaihdeliipasin ja kammet. Muut voimansiirtoosat upgreidattu (SRAM eagle X01 takavaihtaja, ketju ja pakka). Hiilikuituinen tanko (Newmen 750mm). Brand-x hissitolppa. Rockshox Bluto 100mm joustokeula kaukolukituksella. Schwalbe Jumbo Jim 4.0 x 26 renkaat litkutettuna. Rungossa on luonnollisesti pieniä käytön jälkiä mutta pyörä on hyvässä kunnossa!

Itse olen 170 cm ja pyörä on 40mm stemmillä tuntunut oikeankokoiselta. Menee myös hieman pidemmälle varsinkin jos hankkii hieman pidemmän stemmin.

Pyörä sijaitsee Fiskarsissa Länsi-Uudellamaalla. Pääsee hyville poluille testaamaan!

Pyörässä kiinni olevat CB Mallet lukkopolkimet + uudet klossit tulee mukaan.

 

Hinta: Xxx

 

Paikkakunta: Raasepori

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yhteydenotot mieluiten Whatsapp tai tekstiviestillä (nollaviisinolla 5844736).

 

IMG-20220626-WA0003.jpgIMG-20220626-WA0008.jpgIMG-20220626-WA0009.jpgIMG-20220626-WA0006.jpgIMG-20220626-WA0004.jpgIMG-20220626-WA0005.jpg

 

Muokattu: , käyttäjä: Isomabj
Hintaa laskettu
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...