Finlay Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2022 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2022 (muokattu) Brand: Nishiki Model: Continental Short description: retkipyörä / gravel Frame size: 57cm Description: Tässä nyt harvinainen mahdollisuus ostaa 1990-luvulta retkipyörän. Kaikki on siinä rungossa tehdä mitä vaan sen kanssa - maantie? gravel? cyclocross? Ympäri maailmaan? Look no further! Pyörä on ollut minulla noin 2 vuotta ja olen huoltanut sen täydellisesti. Myyn pyörän uutta vanhemmuutta takia ja aika vähennystä. Niin kuin sanoin, olen tehnyt omistuksen aikana paljon töitä ja nyt ajaa tosi kivasti. On hyvässä kunnossa mutta tietysti vanhoilla pyörillä on usein käytön jälkiä. Osat: Deda tanko Nitto Technomic ohjankannatin (70cm) Shimano RSX osasarja Campagnolo Centaurs ergopower 7x3 vaihdetta Tupla tarakka (Tubus) Tässä löytyy lisää tietoa siitä Campagnolo/Shimano sarjan yhdistyksestä. https://www.cxmagazine.com/shimano-campagnolo-ergopower-compatibility Testaus mahdollista Tapiolassa. Tarjoa. Any questions in English, don’t hesitate to ask! Price: €490 City: Espoo Province: Uusimaa Contact information: Yv Muokattu: 21. Kesäkuuta, 2022, käyttäjä: Finlay
Finlay Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2022 Nosto, hinta nyt €490
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään