Mgee Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2022 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2022 Merkki: Trek Malli: Stache 5 Lyhyt kuvaus: 29+ 3.00 Rungon koko: 18.5 Kuvaus: Hinta: 00 Paikkakunta: Rovaniemi Maakunta: Lappi Yhteystiedot: 00
Mgee Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2022 Renkailla ajettu aika paljon. Kilometri määrää en osaa sanoa.. Ja sisukumilla ovat. 750e alin hinta millä lähtee. Junan kyydissä kulkee kun on vain asemalla vastassa. Jos siis kauppoihin päästään.
Mgee Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2022 (muokattu) Niin taitaa olla 16/17. Haarukkaan olen laittanut suojateipin ku lukko hangannut maalipinnan rikki. Muuten keula hyvässä kunnossa. Ohjainlaakeri vaihdettu viime kesänä. Jos haluat jonkin todistuksen toki voin semmoisen kirjoittaa mutta Papereita ja ostokuitteja ei ole tallessa. Olen pyörän toinen omistaja Muokattu: 19. Heinäkuuta, 2022, käyttäjä: Mgee
Mgee Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2022 Ok. Haarukan maalipinta siis vain rikki. Ei itse haarukka.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään