Jump to content

Canyon Ultimate CF SL 9.0 Aero Maantiepyörä, XS (50), Helsinki


Vnes

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Ultimate CF SL 9.0 Aero

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä

 

Rungon koko: XS (50)

 

Kuvaus: Myydään hyväkuntoinen kevyt, ketterä ja nopea hiilikuntorunkoinen Canyon Ultimate CF SL 9.0 Aero maantiepyörä koossa XS (50). Pyörä on vm 2016 ja sillä on ajettu vain reilut 5000 km. Pyörä on huollettu säännöllisesti Toni&Tonilla ja sitä on säilytetty aina sisätiloissa, eikä sillä ole kolaroitu tai kaaduttu. Tällä pyörällä on ilo polkea maanteitä! Harmillisesti nykyisessä elämäntilanteessa ehdin enää vain harvoin maantielenkeille, joten myyn tämän eteenpäin seuraavalla omistajalle.

Pyörän paino on noin 7,2 kg, joten kyseessä on superkevyt pyörä. Osasarjana on Ultegra ja kiekkoina Mavicin Cosmis Pro Carbone Exalith. Satulana mukaan tulee alkuperäinen käyttämätön Fizik Antares R5-satula. Kauppaan sisältyy kuvissa näkyvät pullotelineet (2 kpl), joka toimivat hyvin pienessä runkokoossa, kun pullon saa sivukautta ulos telineestä. Polkimet, satulalaukku ja Garminin teline eivät sisälly mukaan kauppaan. Tarvittaessa voin myydä lisähintaan Lookin perusmaantiepolkimet.

Olen itse 165 cm ja pyörä on ollut juuri sopivan kokoinen itselleni. Olen pyörän ensimmäinen omistaja ja kuitit on tallessa. Lisäksi mukaan saat halutettasi pyörän mukana tulleen Canyonin pyörämanuaalin.

 

Hinta: 

 

Paikkakunta: Helsinki

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: yv

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Vnes
Korjattu pari virhettä
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...