Vnes Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Canyon Malli: Ultimate CF SL 9.0 Aero Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä Rungon koko: XS (50) Kuvaus: Myydään hyväkuntoinen kevyt, ketterä ja nopea hiilikuntorunkoinen Canyon Ultimate CF SL 9.0 Aero maantiepyörä koossa XS (50). Pyörä on vm 2016 ja sillä on ajettu vain reilut 5000 km. Pyörä on huollettu säännöllisesti Toni&Tonilla ja sitä on säilytetty aina sisätiloissa, eikä sillä ole kolaroitu tai kaaduttu. Tällä pyörällä on ilo polkea maanteitä! Harmillisesti nykyisessä elämäntilanteessa ehdin enää vain harvoin maantielenkeille, joten myyn tämän eteenpäin seuraavalla omistajalle. Pyörän paino on noin 7,2 kg, joten kyseessä on superkevyt pyörä. Osasarjana on Ultegra ja kiekkoina Mavicin Cosmis Pro Carbone Exalith. Satulana mukaan tulee alkuperäinen käyttämätön Fizik Antares R5-satula. Kauppaan sisältyy kuvissa näkyvät pullotelineet (2 kpl), joka toimivat hyvin pienessä runkokoossa, kun pullon saa sivukautta ulos telineestä. Polkimet, satulalaukku ja Garminin teline eivät sisälly mukaan kauppaan. Tarvittaessa voin myydä lisähintaan Lookin perusmaantiepolkimet. Olen itse 165 cm ja pyörä on ollut juuri sopivan kokoinen itselleni. Olen pyörän ensimmäinen omistaja ja kuitit on tallessa. Lisäksi mukaan saat halutettasi pyörän mukana tulleen Canyonin pyörämanuaalin. Hinta: € Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yv Muokattu: 29. Toukokuuta, 2022, käyttäjä: Vnes Korjattu pari virhettä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään