Sami13 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2022 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2022 Merkki: Focus Malli: Mares AX 1 Lyhyt kuvaus: Cyclocross Rungon koko: XXXL Kuvaus: Säännöllisesti huollettu erinomaisessa kunnossa oleva vuoden 2011 cyclo. Pyörä oli monta vuotta käyttämättä (pyörää säilytetty lämpimässä tallissa), kunnes viime kesänä huollatin sen perusteellisesti ja ajoin muutaman lenkin. Huollossa mm. vaihdettiin kaikki vaijerit ja tankoteippi, ketjut ja takapakka sekä renkaat. Olen pyörän ensimmäinen omistaja ja kuitti ja manuaalikin löytyy vielä. Olen itse 190cm ja pyörä sopii mielestäni 190cm+ pituiselle. Tärkeimmät spexit: Etuhaarukka: Focus Carbon - hiilikuituhaarukka Runko: Cyclo Cross Alloy triple butted – alumiinirunko Vaihdesarja: Shimano Ultegra Kampisarja: FSA Gossamer Ohjaustanko: FSA Vero Compact Vanteet: Fulcrum Racing Renkaat: Panaracer Gravelking SK+ 40-622 Vannejarrut: Avid Shorty 4 Satula ja tolppa: Concept EX ja FSA SL-280 Jarrukahvat: Ultegra Ohjainkannatin: PRO XLT Väri: Polarwhite Polkimet: Shimano XT spd (halutessaan nämä voi vaihtaa Shimanon spd kombipolkimiin) Pyörä on Espoossa, ainoastaan nouto. Hinta: 640€ Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Sami Ahonen / parhaiten tavoittaa tekstiviestillä 0505504090 tai email [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään