ttaimiaho Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2022 Merkki: Cube Malli: LTD Lyhyt kuvaus: runkoon koottu 26" Rungon koko: L? Kuvaus: Etujousitettu maasturi seuraavin osin: Runko: Cube LTD (alu) Haarukka: RST Gila (tehdasuusi, ajettu ehkä 50 km) Osasarja: Shimano XT 1*10, alkuperäiset 3*eturattaat paikoillaan Jarrut: Tektro Auriga Comp hydrauliset Kiekot: Alexrims 26" Renkaat: Uudet Schwalbe Black Jack (ajettu n. 10 km) Olen kasannut pyörän osista 2 vuotta sitten. Minulla ollut käytössä kaupunkipyöränä kauppamatkoilla. Muuten toimiva laite, mutta molemmissa kiekoissa tuntuu klappia. Kuvan lokasuojat ja polkimet eivät lähtökohtaisesti kuulu mukaan. HUOM! Pyörä on ollut säilytyksessä varastossa, jonka toisessa päässä ollut tulipalo. Varsinaisia palovahinkoja ei näy, mutta pyörä oli saanut niskaansa nokista sammutusvettä ja savua. Olen pessyt pyörän sekä ajanut sillä , enkä ole havainnut siinä savun hajun lisäksi muuta vikaa. Nämä ovat vain aistinvaraisia havaintoja, varsinaista vahinkoarviota ei ole tehty. Hinta: 150 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: 050-3215215 [email protected]
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään