Jump to content

Maastopyörä hakusessa


sussu

Recommended Posts

Kuvaus:Ensinmäistä maastopyörää olisin ostamassa, joten  hakusessa maastopyörä 178 Cm kuskille..

Merkistä en niinkään osaa sanoa, kun kokemusta ei siis ole maastopyöristä.

Hinta fillarilla sais olla 1000-1200€ ja mieluiten Pohjanmaan tai Etelä-Pohjanmaan alueella

 

 

Paikkakunta: Vaasa

Yhteydenotto

Link to comment
Share on other sites

Hei. Mulla olisi trek 4300 vm 2012 jäykkäperä myynnissä. 

Pyörään laitettu aika paljon osaa:

-Shimano deore xt kampisarja 44,32,22 (249e)

-Shimano deore xt takavaihtaja (96e)

-Shimano deore xt etuvaihtaja downswing (52e)

-Takarataspakka shimano  11-34 (50e)

-Shimano ketjut (20e)

-Vaijerisetti vaihteille (20e)

-Satulalaukku (15e)

-bontrager satula ja satulaputki (70e)

-Hayes dyno nestelevyjarrut joiden hintaa en muista mutta toistasataa kappale

Alunperin oli tarkoitus tehdä itselle moneksi vuodeksi huippupyörä mutta kiinnostus alamäkipyöräilyyn on kasvanut niin suureksi että voisin jopa luopua tästä. Kaikki osat paitsi jarrut on lähes uusia n. 250km ajettuja.

Olen pyörän toinen omistaja ja minulla on ohjekirja ja takuutodistus edelliseltä omistajalta.

Pyörässä on lukittava etuhaarukka Suntour merkkinen joka on vakiona uutena näissä.

Hintapyyntö 1100 € mutta tinkiä saa toki yrittää

Kuvia saat sähköpostiin jos annat osoitteen

Unohdin mainita että hintaan sisältyy shwalbe ice spiker nastarenkaat jotka on myös uudet!

Muokattu: , käyttäjä: Vikke_91
Link to comment
Share on other sites

Myydään vähän tiellä ajettu uuden veroinen (2013) musta Giant ATX 770 26" M-rungolla, joka valmistajan mukaan on 173-180cm kuljettajalle. Käsitykseni mukaan pyörä soveltuu hyvin aloittelijalle. Tietoja ohessa pdf-muodossa. Pyörä on 100% alkuperäiskunnossa ja siinä on lisävarusteena irroitettavat lokasuojat ja tukijalka. Paino niiden kanssa jää alle 14kg.

 

Hieno pyörä, mutta hinta ei yllä millään budjettiisi. Ajattelin luopua siitä 650€ hinnalla.

 

Pyörä on Vantaalla, mutta jos ostolla ei ole kiire niin saatan työmatkalla käydä näyttämässä sitä Vaasassa, edellyttäen, että olet todella kiinnostunut. Valokuvia voin laittaa myös tulemaan.

 

Jos kiinnostaa niin laita sähköpostia osoitteeseen [email protected]

 

Giant ATX 770.pdf

 

http://www.giant.com.cn/Bike/BikeView/1229#cpnrdb

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...