Jump to content

Bkool Pro Smart trainer , Jyväskylä


Jani Mahonen

Recommended Posts

Merkki: Bkool

Malli: Pro

Lyhyt kuvaus: Smart traineri

 

Kuvaus: Myynnissä traineri sisätreeniin - Bkool Pro -traineri, jonka mukana tulee usb-mokkula tietokoneeseen yhdistämistä varten (ja pikalinkku, virtalähde ja koroke etukiekolle). Trainerin olen hankkinut jo muutama vuosi sitten, ja olen ajellut sillä talvisin 1-2 treeniä eli aika minimaalisesti. Käyttötunteja laitteella on 20-30h.
Talvella 2021-2022 olen ajanut Zwiftin sovelluksella, joten ainakin yhteensopivuus sen kanssa on ok, Bkoolin oman palvelun lisäksi jota käytin aiempina vuosina.

 

Hinta: 130

 

Paikkakunta: Jyväskylä

Maakunta: Keski-Suomi

 

Yhteystiedot: 040 721 242 ja lisää vielä numero seitsemän perään. Puhelut, tekstiviestit ja Whatsapit kulkee!

 

 

bkool.jpeg

 

 

Muokattu: , käyttäjä: Jani Mahonen
Hintaa alennettu
Link to comment
Share on other sites

  • Jani Mahonen changed the title to Bkool Pro Smart trainer , Jyväskylä
  • 3 weeks later...

Terve!

 

Kiitos kysymästä ja pahoittelut viiveestä. Kyllä se varmaankin tuohon menee, mitta on huonossa kulmassa kun ei ollut kolmatta kättä pitelemässä, mutta mittausteni mukaan pitäisi mennä OK. Jos ei sovi, voidaan perua kauppa.

 

Trainerin akselipitimien päiden väliin jää noin 125mm. En ruuvannut tuota säädintä ihan uloimpaan asentoon että jäisi vielä  kierrettä tuonne rungon sisään reilusti.

image0.png

Muokattu: , käyttäjä: Jani Mahonen
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...