fjond Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2022 Jaa Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Canyon Malli: Endurace CF 7 XL Lyhyt kuvaus: -> levyjarrullinen Endurace Rungon koko: L / XL Kuvaus: Vaihtoa etsin, 2.6.2021 ostettu hyvin maltillisesti (300-500km ehkä) ajettu hiilikuiturunkoinen Endurace Stealth värissä tarjolla. Haluaisin vaihtaa pyörän vastaavaan levyjarrulliseen malliin. Runkokoko voi olla L tai XL. Väliraha tapauskohtaisesti. Ei ole pakkovaihdossa, jatkan mielelläni käyttöä jos ei sopivaa vaihdokkia löydy. Pyörään tehty "takuuhuolto" / ensihuolto Canyonilla Haagassa viime kesänä. Hinta: vaihto Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yv Muokattu: 24. Huhtikuuta, 2022, käyttäjä: fjond tarkennus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lonelyrider Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2022 Jaa Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2022 En ole vaihtoaikeissa, mutta oletko itse tyytyväinen kokovalintaan (koska haet vaihtoa joko L tai XL)? Itsellä on harkinnassa Canyonin osto, mutta olen mittojen mukaan juuri L/XL-koon rajalla. Valmistajan suositus on L, mutta nykyisten pyörien mittojen mukaan olisi XL. Itsellä pituus 190 ja sisäsauma 91 cm. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjond Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2022 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2022 Minulla inseam n. 88 ja vaihdoin Canyonilta lyhyemmän stemmin. Nyt ehkä ottaisin kuitenkin L-koon. Sulla varmaan XL Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikko1981 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2022 Jaa Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2022 Moi, Olisitko myymässä pyörää ja mihin hintaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Liity keskusteluun!
Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.