Jump to content

ZIPP 30 Course Disc 700c avokiekot, Lieto


smu

Recommended Posts

Merkki: ZIPP

Malli: 30 Course Disc 700c

Lyhyt kuvaus: avokiekot

 

Kuvaus: Myyntiin graveliin hankkimani kakkoskiekot, joita ei kuitenkaan ole tullut vaihdeltua pääasiassa alla olevien 650b -kiekkojen kanssa. Kiertoon siis monikäyttöisiä kiekkoja tarvitsevalle. Olen näiden toinen omistaja, ensimmäinen ajoi näillä 2600 km maantietä, itse olen ajanut vain noin 300 km maantietä/soratietä.

Navat Zipp 77/177D. 26 mm profiili, leveys 21/25 mm (sisä/ulko). Pinnat Sapim Cx-Ray. Tubeless-teipit on asennettuina, ja venttiilit kuuluvat kauppaan. Mukaan myös käyttämättömät Zippin pikalinkut sovitteineen. Kiekot sopivat 12x100/15x100 ja 12x135/12x142 läpiakseleille. Sram/Shimano-pakalle. Kiekot ovat siistit, suorat ja hyvässä kunnossa, normaalia patinaa toki on. Takakiekossa kehällä joitakin naarmuja rengastyökalusta (ks. kuva). Takakiekko ollut litkutettuna joten litkunjämiä löytyy hiukan. Kuvassa näkyy myös takakiekon tubeless-teipissä oleva kuluma, ilmat on kuitenkin pysyneet siitä huolimatta sisällä.

Näitä on vertailussa suositeltu parhaina alle tuhannen euron kiekkoina: https://intheknowcycling.com/road-disc-wheelset/

Mieluiten nouto jotta voi todeta kunnon itse, postituksestakin voidaan keskustella. Kulkeutuvat Tampere/Seinäjoki -akselille tarvittaessa kevään/alkukesän mittaan, jos toimituksella ei kovaa kiirettä.

 

Hinta: 460€

 

Paikkakunta: Lieto

Maakunta: Varsinais-Suomi

 

Yhteystiedot: Yksityisviesti tai viesti nollaneljäsataa 532o92

 

Zipp_molemmat_pienempi.jpgZipp_napa.jpgZipp_naarmut.jpg


Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...