smu Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2022 Merkki: ZIPP Malli: 30 Course Disc 700c Lyhyt kuvaus: avokiekot Kuvaus: Myyntiin graveliin hankkimani kakkoskiekot, joita ei kuitenkaan ole tullut vaihdeltua pääasiassa alla olevien 650b -kiekkojen kanssa. Kiertoon siis monikäyttöisiä kiekkoja tarvitsevalle. Olen näiden toinen omistaja, ensimmäinen ajoi näillä 2600 km maantietä, itse olen ajanut vain noin 300 km maantietä/soratietä. Navat Zipp 77/177D. 26 mm profiili, leveys 21/25 mm (sisä/ulko). Pinnat Sapim Cx-Ray. Tubeless-teipit on asennettuina, ja venttiilit kuuluvat kauppaan. Mukaan myös käyttämättömät Zippin pikalinkut sovitteineen. Kiekot sopivat 12x100/15x100 ja 12x135/12x142 läpiakseleille. Sram/Shimano-pakalle. Kiekot ovat siistit, suorat ja hyvässä kunnossa, normaalia patinaa toki on. Takakiekossa kehällä joitakin naarmuja rengastyökalusta (ks. kuva). Takakiekko ollut litkutettuna joten litkunjämiä löytyy hiukan. Kuvassa näkyy myös takakiekon tubeless-teipissä oleva kuluma, ilmat on kuitenkin pysyneet siitä huolimatta sisällä. Näitä on vertailussa suositeltu parhaina alle tuhannen euron kiekkoina: https://intheknowcycling.com/road-disc-wheelset/ Mieluiten nouto jotta voi todeta kunnon itse, postituksestakin voidaan keskustella. Kulkeutuvat Tampere/Seinäjoki -akselille tarvittaessa kevään/alkukesän mittaan, jos toimituksella ei kovaa kiirettä. Hinta: 460€ Paikkakunta: Lieto Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: Yksityisviesti tai viesti nollaneljäsataa 532o92
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään