cain Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2022 Merkki: Specialized Malli: 2016 Stumpjumper FSR Elite 29” Lyhyt kuvaus: täysjoustomaasturi Rungon koko: M koko Kuvaus: Myydään keväällä 2017 uutena ostettu otsikon mukainen Specialized Stumpjumper, kuitit löytyy. Pyörällä ajettu aktiivisesti kaikenlaista polkua ja hyvin on pärjännyt niin tasaiset, kuin ala- ja ylämäet. Käytön jälkeä on mutta on ehjä ja toimii. Itse olen 173cm ja minulle koko on ollut sopiva. Tietoja: Alumiinirunko 29, 142mm akseliväli takana, 135mm joustoa takana Iskari Custom FOX FLOAT Factory CTD, AUTOSAG, Kashima coating Haarukka RockShox Pike RC, Debon Air ilmaruoto(päivitetty), 140mm jousto, 100mm akseliväli Jarrut Shimano SLX edessä ja takana Takavaihtaja ja liipasin SRAM X1, 11-speed Takapakka Sunrace 11-46 11-speed, shimano tyypin vapaaratas Kammet SRAM X1, 94mm BCD, 28t blackspire ratas, mukaan alkup. 30t ratas Vanteet Roval Traverse 29”, 29mm sisäleveys, non boost, tubeless ready, litkutettu Navat Roval joissa vapaaratas DtSwiss kynsiversio, mukaan myös xd vapaaratas Hissitolppa 125mm Command Post IRcc Lisää tarkempaa tietoa täältä: https://www.specialized.com/au/en/stumpjumper-fsr-elite-29/p/106984?color=195939-106984 Hinta: Myyty Paikkakunta: Tampere Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: Yv
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään