Buffon.bj Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2022 Merkki: Standert Malli: Kreissäge RS Lyhyt kuvaus: Disc Ultegra Rungon koko: 58 Kuvaus: Myydään Standertin skandium-alumiininen Kreissäge-kilpapyörä hiilikuituhaarukalla koossa 58. Klassisella muotoilulla Italiassa tehty kisainen maantiepyörä täydellä Ultegran levyjarrullisella R8000-osasarjalla. Ohjaustanko (420mm), ohjaustangon kannatin (120mm, myös 110mm löytyy) sekä satulatolppa Eastonin EA70-sarjaa, satula Fizikin Antares R8, kiekot Huntin Aero Lightit läpiakseleilla ja renkaat Vittorian Corsat 25-millisinä. Runkoon menee valmistajan mukaan max. 30mm renkaat. Ostin pyörän viime kesänä foorumilaiselta, joka oli sen itse kasannut ja ajanut sillä vain parisataa kilometriä. Itse olen parin maantielenkin lisäksi ajanut sillä talvella Wahoon Kickr-trainerilla kolmen kuukauden ajan. Pyörä on juuri käynyt Turun Raispossa täyshuollossa, jossa puhdistettiin ja tarkastettiin vaihteet ja laakerit. Kaikki pelittää pyörässä täydellisesti. Ainoa kosmeettinen haitta on pienenpienet naarmut maalipinnassa yläputkessa sekä viistoputkessa juomapullotelineen viereessä (ks. kuva). Linkki valmistajan sivulle, jossa näkyy mm. kokotaulukko: https://standert.de/collections/archive/products/kreissage-rs-disc-fluo-forest-frameset Pyörän reach on 398mm ja stack 580mm ja istuinputken kulma 73,5°, joten pyörä soveltuu hyvin aggressiivisempaan ajoasentoon. Pyörän säädöt ovat tällä hetkellä 190cm kuskille n. 90cm inseamilla. Hintapyyntö 2750e, Standertin uusien kompliitttien hinta on 4000e hujakoilla eikä saatavuutta ole tällä hetkellä. Kaupat mieluiten Turussa tai lähialueella. Yhteydenotot YV:llä. Hinta: 2750€ Paikkakunta: Turku Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään