Jump to content

Myyty: BeOne Storm 2.0 2008 55cm *Oulu*


Illotus

Recommended Posts

Kaupan about 400km(jos sitäkään) ajettu alumiinirunkoinen ja hiilikuituhaarukalla varustettu 27 vaihteinen BeOne Storm 2.0 maantiepyörä. Kunto on hyvä, koska tuolla ei ole tosiaan kovin paljon ajettu. Rungon maalipinnassa on kulumia ja muutama naarmu. Osat pääosin Tiagraa, tarkempi lista alla. Ulkokumit ovat käyttämättömät pyörän mukana tulleet, itse olen ajellut Continentalin 28mm kumeilla, jotka ovat isoimmat jotka tuohon runkoon mahtuvat. Menee myyntiin, kun tulee yksivaihteisella ajettua lenkit näköjään. Osalistasta poiketen mukaan tulee myös uudet, kerran kokeillut Shimano PD-M520 lukkopolkimet. Pyörä sijaitsee Oulussa. Pyörän koko on 55cm. Itse olen 177cm pitkä ja mulle tuo on ollut ihan soppeli.

6_800.jpg

Valmistajan speksit:

• Frame: 6061 T6 Alloy

• Forks: Alloy/Carbon

• Stem: Alloy

• Handlebars: Alloy

• Rear mech: Shimano Tiagra

• Front mech: Shimano Tiagra

• Shifters: Shimano Tiagra

• Brakes: Shimano Tiagra

• Cranks: FSA Vero

• Cassette: Sram PG 950(12-26 tjsp)

• Chain: KMC Z-9000

• Rims: Alex R450(Takakiekkoon vaihdettu yksi nippeli, kun sattui pyöristymään)

• Hubs: Looseball

• Tyres: CST C-Zar(toisessa sisurissa pari vuotta vanhaa pistosuojalitkua, voipi olla teho jo häipynyt)

• Pedals: None

• Seatpost: Alloy

• Saddle: BeOne

• Weight: 9,4g

Lisää kuvia:

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ja 16

Sijaitsee Oulussa, jos nouto ei onnistu niin matkahuollolla kulkee. Matkahuollon kulut ostajalle(ovat luokkaa 28-29€, lähetys näppärimmin siten, että ostaja maksaa toimituskulut noutaessaan Matkahuollosta).

Hp. 430€ tai 410€ ilman polkimia. Pyörä myyty hintaan 350€+kulut ilman lukkiksia.

Yhteyden saa joko yksityisviestillä täällä tai olli piste lehtola at gmail piste com

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
Viestiketju on suljettu. Sisältö on puutteellista tai sääntöjen vastaista.
×
×
  • Luo uusi...