Jump to content

Canyon Inflite Cyklo Ultegra 2x11, XL, Kirkkonummi


Vilpur1

Recommended Posts

Merkki: Canyon

Malli: Inflite

Lyhyt kuvaus: Cyklo Ultegra 2x11

 

Rungon koko: XL

 

Kuvaus: Kesäisessä työmatkakäytössä ollut siisti, pesty ja huollettu sekä hyväkuntoinen, alumiinirunkoinen cyklo. Olen pyörän ensimmäinen omistaja.

Pyörä on vuosimallia 2018 ja varustelutasoltaan AL9.0 eli sarjansa juhlamalli. Vaihteisto on täydellinen (vaihtajat, takapakka, kahvat yms.) Shimano Ultegra R8000 2x11, vanteet 28" DT Swiss CR 1600 Spline ja hydrauliset levyjarrut SM-RT99 160 levyillä. Pyörässä on hiilikuituinen etuhaarukka ja satulaputki sekä kiinnityspaikat lokasuojille. Pyörä sopii hyvin siis myös maantiekäyttöön.

Runko sopii valmistajan mukaan 190-196 cm kuljettajalle. Itse olen 191cm pitkä ja pyörä on hyvän kokoinen.

Pyörällä ei ole kaaduttu ja sitä on säilytetty lämpimässä varastossa eikä sillä ole ajettu talvisin. Ajakilometrejä on noin 1300 km. Ketju on uusittu noin 60 km sitten ja siis hyvässä kunnossa. .

Kuvan polkimet eivät sisälly hintaan. Mukaan saa halutessa pyörän mukana tulleen "Bike Guardin" eli pahvilaatikon jossa pyörän voi lähettää esimerkiksi postilla huoltoon.

Ota yhteyttä, kerron mielelläni lisää.

 

Hinta: 

 

Paikkakunta: Kirkkonummi

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Puh.

 

2.jpg1.jpg8.jpg4.jpg7.jpg6.jpg5.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...