tuoma5 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2022 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2022 Merkki: Shimano Malli: 105 R7000 Lyhyt kuvaus: 39t eturatas Kuvaus: Ostetaan SHIMANO 105 R7000 ETURATAS 39T 110MM 11V Hinta: 1234 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: YV
mpitkala Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2022 Hei, Minulla olisi tarpeeton 39 hampainen Dura-acen eturatas (lähes uusi), jota testikäytin Ultegra R8000 52/36 kampisarjan yhteydessä eli vaihdoin tuon 36:n tilalle. Ajoin lähes pelkästään aina tuolla isolla 52 hampaisella rattaalla. Vaihdoion kuitenkin uuden Ultegran kampisarjan 50/34 ja lyhyemmillä kammilla, joten tuo jäi ylimääräiseksi. Aikanaan laitoin toiseen pyörääni (Shimano 105 osasarja) Ultegran 39 hampaisen eturattaan eli soveltui täysin (huom. isompi ratas ei ole ristiin vaihtokelpoinen), joten tuo Dura-ace ratas pitäisi soveltua 105 kampisarjaan. Ilmoittele, jos olet kiinnostunut. Voin lähettää kuvatkin jossa on 34 (105) ja 39 (Dura-ace) rinnakkain. Shimano Dura Ace 11-speed Chainring FC-9000 39T (MD) Chainring 11-speed | Bike-Discount Matti: nolla neljä neljä 34 844 kolme neljä
tuoma5 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2022 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2022 Moi, ja kiitos viestistä. Olisin kiinnostunut ostamaan rattaan. Mitä maksaisi pakettiautomaattiin postitettuna? terveisin Tuomas
mpitkala Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2022 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2022 Moi, joo lähettäminen onnistuu. Olen käyttänyt verkon kautta ennakkoon tehtyjä postipaketteja. Katsoin, että 5,90 maksaisi paketin lähettäminen. Tarvitsen sinun osoitteesi ja puhelin numeron sekä mihin postin pakettiautomaattiin haluat sen(SmartPost) Lähetä minulle esim. tekstiviestillä omat tietosi ja mikä pankki on käytössäsi, niin lähetän sinulle oman tilinumeroni sen mukaan, jos sinulla olisi mahd,OP, Nordea tai HandelsBanken. Tuo pienempi ratas kuvissa on 105:n 34T. Vertasin niitä päällekkäin ja asennus on Ok tuon Dura-ace 9100:n osalta. Olisko kauppahinta kuluineen 30€ ok? puh.num. nolla neljä neljä 34 844 kolme neljä Liitteenä kuvia. t. Matti Pitkälä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään