Jump to content

DMT KR3 New Carbon Knit Road Shoe 40.5, Espoo


Miika68

Recommended Posts

Merkki: DMT

Malli: KR3

Lyhyt kuvaus: New Carbon Knit Road Shoe 40.5

 

Kuvaus: Uudet italialaiset DMT KR3 huippu maantiekengät kapealle jalalle. Kevyet 225g jäykähkö tuulettuva hiilikuitupohja. Sopii niin aika-ajoon kuin sprinttiin. Arvo 195€
Hinta sisältää lähetyskulut Ranskasta Suomeen.
https://www.all4cycling.com/en/products/scarpe-dmt-kr3-azzurro?variant=37995688919222

 

Hinta: 80€

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: [email protected], +33 0648540108

 

IMG_20220312_105354.jpgIMG_20220312_105441.jpgIMG_20220312_105509.jpgIMG_20220312_105543.jpg


Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

(Kengät ovat ajamattomat eli täysin uudet. Kapealestinen kenkä. Jos Sidin 40 on sulle liian pieni niin silloin on tämäkin. Voin antaa Keravalta pyöräilypiireissä tunnetun kaverin tiedot joka takaa että en ole huijari. Mietitään yhdessä vaihtoehtoja kenkien sovittamiselle

Link to comment
Share on other sites

hei,

Minulla on kaksi vaihtoehtoa:
1. Olisi mahdollista lähettää kengät tuttavallesi, jotta voin nähdä ne ja lähettää hänelle rahat.
2. Maksan sinulle puolet rahasta (45 euroa) ja lähetät minulle kengät kun olen tarkistanut kenkien kunnon, maksan loput rahat. (45 euroa)

Link to comment
Share on other sites

Kiitoksia vaihtoehdoista. Saat kengät vaakuutettuna postin kautta 80€ kuluineen. Paypal maksu tai pankkisiirto tietenkin etukäteen, eihän täällä luotolla kukaan tavaraa myy. Kengät on täällä Ranskassakin myynnissä troc-velo.com:ssa ja kiinnostuneita on kaksi muutakin elikä ei höntyillä. Mikä sun lenkkitossun koko muuten on? 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...