MikkoI Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2022 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2022 (muokattu) Merkki: Mondraker Malli: Factor R Lyhyt kuvaus: Täysjousto 26" Rungon koko: M Kuvaus: 2009 Mondraker Factror R xc/trailipyörä. Edessä ja takana 120 mm joustoa, rengaskoko 26". Runko: M, itse olen 180 cm mutta valmistajan kokohaarukka ei ole tiedossa. Iskari: Fox Float RP2 Keula: Fox Float RL 32 Navat: edessä ONOFF, takana Mavic Kammet: Truvativ firex Takavaihtaja Sram X9, sram X7 vipu (muutettu 1 x 9) edessä ketjunkiristin, ja Gamut bashguard. Jarrut: Formula Oro K18 Tanko: Sunline Vone Ohjainkannatin: Funn Arrowhead, 70 mm Satulatolppa: RaceFace Kaikki linkkujen laakerit vaihdettu muutama vuosi sitten. Keulan ja iskareiden huollosta (Fillariosa) on useampi vuosi, mutta ajot ovat vähentyneet reilusti enkä ole huomannut eroa. Edessä Maxxis Minion DH f (hyvä), takana Maxxis High Roller II (ei niin hyvä). Mukaan hyväkuntoiset nastat, Nokian Extremet. Huollettu ja pesty säännöllisesti, säilytetty sisällä. Pyörä on ollut mulla uudesta saakka, joten historia on tiedossa jos tulee kysymyksiä. Valmis peli suoraan ajoon. Hinta: 700 € Paikkakunta: Espoo Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: [email protected] tai o5o 5510688 Muokattu: 24. Helmikuuta, 2022, käyttäjä: MikkoI Varattu - status
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään