Jump to content

MYYTY: Trek 1.5 56cm vm. 2011


-VsQ-

Recommended Posts

Myydään Trek 1.5 maantiepyörä. Runko on alumiinia ja keula hiilikuitua. Olen vaihtanut pyörään alkuperäisestä kokoonpanosta poiketen kiekot (Easton EA50 Aero), satulan (Specialized Toupé Pro 130mm) ja stemmin (Specialized Comp Multi Stem 90mm). Alkuperäinen Bontragerin 100mm stemmi löytyy. Runko on kokoa 56cm. Olen itse 179cm pitkä ja pyörä on piirun verran isohko itselleni. Sopii varmaan saman mittaiselle kuskille, jos selän ja jalkojen suhde on eri, itselläni kun jalkoja on huomattavasti enemmän pituudesta (inseam 86cm). Nykyisellä kokoonpanolla pyörän paino sijoittuu muistaakseni 9,5kg tienoille. Osasarjanahan pyörässä on Shimano Tiagra, jonka rinnalla pyörii kampisarjana FSA Vero 50/34 rattailla ja 11-26 takapakalla. Myydään ilman polkimia tai niiden kanssa, jos hinnasta päästään sopuun. Eliten pullotelineistä voidaan neuvotella.

 

http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/2011/archive/trek/15/

 

Pyörä asustaa Oulussa. Yhteyttä voi ottaa yv:llä, puhelimitse o4oo-886429 sekä sähköpostitse vesku.tuomaala (ät) gmail.com. Sisäkuvassa nykyinen kokoonpano.

Hintapyyntö: 600€/tarjous.
 

post-1766-0-09723700-1385329194_thumb.jp

post-1766-0-93742900-1385329202_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...