Teeässä Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2022 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2022 Merkki: pitkälle miehelle Malli: bibsit ja Lyhyt kuvaus: paidat Kuvaus: Myydään kahdet bibsit, kolme ajopaitaa ja kauluri. Olen 197 cm pitkä, painan noin 100 kg. Rinnanympärys noin 110 cm. Tämä osviitaksi kun kokoja mietitte 1) Isadore-ajopaita. 30€ (ovh noin 150€) Retrohenkinen 36% merinoa, 61% polyesteria, loput lycraa. Jäänyt vähälle käytölle. Nyppyyntymistä havaittavissa niiltä kohdin kun reppu on osunut. Ei kuitenkaan paljoa. Istuu napakasti päälläni. Kolma takataskua ja yski vetoketjulla avattava vedenpitävä tasku. Made by hands in slovakia 2) La Passione-ajopaita 15€ (ovh 85€) Kaksi kertaa käytetty Violetti made in italy ajopaita. Koko XXL. Istuu naftisti päälleni. Kolme takataskua 3) Santinin valmistama Molteni Arcore-ajopaita. 10€ Kukapa ei haluaisi ajaa saman tallin väreissä kuin Eddy Merckx aikoinaa. Koko XXXL . Tästä huolimatta istuu napakasti. Takana 3+1 taskua 4) Castelli-bibsit 10 € MYYTY Kaikinpuolin ok kunnossa olevat bibsit, saumat eivät repsota, gripit ovat kunnossa ja säämiskä samoin. Muutaman kerran käytetty koska lahkeet minulle liian lyhyet. Koko merkintää ei ole löydettävissä mutta veikkaan että Castellin tunnetusti niukka 2XL on kyseessä. Minulle istuu hyvin. 5) Craft-bibsit viileälle kelille. 15€ MYYTY Kokomerkinnältään XL viileän kelin, sisältä fleece-pinnotteiset bibsit. Muutaman kerran käytetty. Saumat, gripit ja säämiskä priimakunnossa 6) BULA-tuubihuivi. 5€. Oli liian pieni Tästä pitkälle/isolle miehelle hyvä setti. Jos ostat kaikki niin 70€ + toimituskulut Hinta: 123456 Paikkakunta: Helsinki Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: yv tai 0445657287
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään