JhA Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2013 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2013 Kuvaus: Todella hyväkuntoinen ja vähän ajettu AM pyörä myyntiin tilanpuutteen vuoksi. Pyörällä on ajettu alle 1000km ja se on aivan uudenkarheassa kunnossa. Pesty joka lenkin jälkeen ja aina säilytetty sisällä lämpimässä. Runkoon laitettu kiveniskusuojateipit sekä jarru sekä vaihde letkujen kosketukset runkoon myös suojattu. Samanlaista tuskin tulee Suomessa vastaan sillä pyörä on numeroitua 300kpl erikoiserää jota ainoastaan britteihin myytiin. Mukaan tulee kaikki dokumentit mitä pyörän oston yhteydessä sain, manuaalit ja huoltovihkot sun muut. Pyörän suurin juttu mun mielestä on tuo Feltin Equilink takajousitus joka on ehdottomasti parhaiten toteutettu jousitus jota olen koskaan kokeillut. Se on aivan uskomattoman pehmeä ajaa eikä silti pomputa ollenkaan polkiessa. Sitä on vaikea kuvailla mutta aivan välittömästi ajaessa kyllä ymmärtää mitä tarkoitan. Keulassa 140mm jousto ja takana oli 140mm tai 150mm, en muista millään kumpi se oli. Tervetuloa koeajolle. Osasarjat on vakiot ja niistä voi kysellä tarkemmin yv:llä tai puhelimitse, numeron saa yv:llä. Pyörä on nyt kaverilla säilössä joten en pysty tarkistamaan kaikkia ja seuraavat on ihan muistinvarassa kirjoiteltu. - Jarrut Avid Juicy 5- Etuvaihtaja XTR- Takavaihtaja Sram X-9- Sram X-7 vaihde lipsut- Keula Rock Shox Pike 409 U-turn 95-140mm- Iskari Fox Float R air - Kiekot WTB dual duty FR disc doublewall Paikkakunta: EspooYhteydenottotapa: YV
JhA Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2013 Nostetaanpa lasketaanpa nyt vaikka joulun kunniaksi hintapyyntöä 200€.
deranged Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2013 Kirjoitettu 17. Joulukuuta, 2013 Minkä pituiselle tuo on sopiva kun ei tuo Feltin kokotaulukko ole tuttu itselle?
JhA Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2013 Aika perus Medium on koko. Mulla on kaikki pyörät ollut M kokosia. Mä oon ite 178 pitkä ja on juuri passeli.
JhA Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2013 Tulkaahan hakemaan pois tilaa viemästä. Aivan turha hyvä pyörä seisoakseen tyhjänpanttina. Hinta pudotettu tonnin seteliin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään