Jump to content

Sintesi Icon 3.1 Maantiepyörä, 58, Espoo


Benja

Recommended Posts

Merkki: Sintesi

Malli: Icon 3.1

Lyhyt kuvaus: Maantiepyörä

 

Rungon koko: 58

 

Kuvaus: Myydään syyssiivouksen myötä vanha (2008) viimeisimmät vuodet varapyöränä palvellut hiilikuitukilpuri.

Pyörällä on ollut aktiivisessa käytössä 10 vuotta. Se on nähnyt kaiken 10-temposta ja viikon etappikisoista 1230 km brevettiin. Runko on kokonaan hiilikuitua, melko jämäkkä ja silti mukava pitkillekin matkoille. Sopii edelleen hyvin maantiepyöräilyn aloitukseen, kakkospyöräksi tai talveksi traineriin. Parempina kiekkoina olen pitänyt alumiinisiin HED Belgium -vanteisiin puolattuja melko kevyitä PowerTap -kiekoja. (Mittari on todella vanhaa SL-mallia, joten mitään tiedonsiirtoa muihin laitteisiin tai pilvipalveluihin ei ole, mutta näytöltä saa luettua datan). Pikalinkut titaania ja kakkoskiekoiksi mukaan kuvan Campagnolo Ventot. Jarrut ja vaihteet (2 x 10) Campagnolo Chorus -sarjaa. Kammet ja joitain muita osia on vaihtunut vuosien varrella, mutta laatutaso on pyritty pitämään korkealla ja kokonaispaino alhaalla. Painoa pyörällä on noin 7,5 kg. Vaakaputken pituus c-c 58 cm. Itse olen 185 cm, ja paljoa lyhyemmälle en uskaltaisi suositella tätä pyörää.

Mieluiten nouto Espoon Lintuvaarasta.

 

Hinta: 650 €

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: YV tai 050 - 401 6601

 

20211119_130911.jpg20211119_130929.jpg20211119_130946.jpg20211119_131008.jpg20211119_131259.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...