mane8 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2021 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2021 Merkki: Haibike Malli: AllMtn 2.0 2020 Lyhyt kuvaus: 27,5 täysjousto 3300e! Rungon koko: M Moottorin teho: 250W Kuvaus: Myynnissä todella hyvässä kunossa oleva Haibike AllMtn 2.0. Olen pyörän ensimmäinen omistaja ja kilometrejä on kertynyt 512km tällä hetkellä. Runko on M-kokoa. Itse olen 183cm on sopinut minulle hyvin. Pyörä on aina huolettu ajallaan, pesty aina ajon jälkeen ja säilytetty lämpimässä. Akku on hyvässä kunnossa. Juuri tehty huolto, missä vaihdettiin ketjut ja tehtiin täyshuolto takaiskariin ja myös keulaan. Keula huollon yhteydessä laitettiin uusi ilmaruoto, mikä pidensi keulan 160mm --> 170mm. Joitakin osia on päivitetty minun mielestä parempaan päin. Moottori: Yamaha PW-X System, 250W, 80Nm Akku: Yamaha Lithium Ion 500wh Takaiskari: RockShox Deluxe Select+ 150mm Keula: RockShox Yari RC 170mm Jarrut: Shimano MT520 Vaihdevipu: SRAM GX Eagle, 12-speed Takavaihtaja: SRAM NX Eagle, 12-speed Ketju: SRAM GX Eagle, 12-speed Vanteet: Alexrims MD35, 35mm width Hissitolppa: XLC AllMtn dropper Renkaat: Continental Der Baron 2.4 edessä ja takana litkutettu Kuvassa näkyvät Renthalin tanko ja Ergonin satula eivät kuulu kauppaan, jos ei niistä erikseen sovita. Muussa tapauksessa vaihdan alkuperäisen tangon ja satulan tilalle. Jotain varmasti jäi sanomatta, joten ole rohkeasti yhteydessä. Hinta: 3300€/Tarjoa Paikkakunta: Lieto Maakunta: Varsinais-Suomi Yhteystiedot: puh 040 5636311 tai YV
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään