apjout Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2013 Myydään yhden kesän ja syksyn ajettu täysjoustopyörä. Käytännössä tänä kesänä ei ole ajettu ajan puutteen vuoksi lainkaan, keväällä yksi lenkki. Kesällä 2012 kaaduin ja sormen lisäksi meni poikki hissitolpan kaukosätimen nappi. Uuden tilasin, mutten ole saanut aikaiseksi vaihtaa sitä. Saat kuitenkin mukaan ilmausvehkeet nesteineen päivineen joten eiköhän näppärältä napin vaihto onnistu. Muutoin pyörän kunto hyvä, takavaihtajan korvakekin vaihdettu juuri uuteen. Olen itse 188 cm pitkä joten olen vaihtanut hieman ohjaustangoksi hieman alkuperäistä enemmän riseä omaavan FCF-merkkisen tangon.OsatEtuhaarukka Fox 32 Performance TALAS FIT RLTakaiskari Fox Float Performance RP 2 Boost Valve XXVJarrut Avid Elixir 7 (jarrupalat uudet)Vaihteet Sram XO 2x10Kammet SRAM S-2200 AM CarbonKiekot DT Swiss AM 1900Renkaat Schwalbe Hans DampfSatula Selle Italia SL Kit CarbonioHissitolppa RoxShox Reverb VarioPolkimia ei tule mukaanRahti kuuluu hintaanHintapyyntö 1450€Paikkakunta TurkuYhteydenotto:[email protected]0408239697
apjout Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2013 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2013 Hintapyyntö nyt 1350€, hyvä pyörä halvalla. Satulatolppa siis ei mitenkään roiku, paineet pitää hyvin, nappisäätöinen korkeussäätö vain puuttuu.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään