Heavymachinery Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2021 Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2021 Merkki: Specialized Malli: SL Levo Lyhyt kuvaus: XL Kuvaus: Pyörä on ollut minulla reilu puoli vuotta ja olen toinen omistaja (alkuperäiset ostokuitit löytyy) ensimmäinen omistaja oli ajanut sillä 1300 ja minä nyt tuon reilu 800km Pyörä on päivitetty myyjä liikkeessä samalla kun vaihdettiin takuuseen johto sarja (Range Extender ei toiminut) Pyörä siistissä kunnossa muutama käytön jälki näkyy maalissa. Takaiskarilla ajettu vasta 300km Mukaan voi ostaa Range extenderin +200€ Itse olen 180 reilu ja sanoisin että menee 180-195cm pitkälle. Pyörä itsessään on aika lyhyt ja ketterä. Menee lyhyemmälläkin jos laittaa lyhyemmän hissitolpan. Myydään uuden pyörän tultua pois. Vaihdossa voi tarjota S tai M kokoista sähköä. Myydään runkosettinä alkuperäisellä takaiskarilla 3000€ Tai Super Deluxella 3200€ Mukaan tulee - Runko (moottori,kammet akku jne) - Hissitolppa X-fusion - Ohjainlaakerit - Iskari valinnan mukaan. - Pulloteline - SWAT työkalu ,pidike/ohjainlaakerin kiristin. Hinta: 2800 Paikkakunta: Nokia Maakunta: Pirkanmaa Yhteystiedot: 040 9314858 / YV
Heavymachinery Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2021 Hintaa vähän alas päin....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään