Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

*MYYTY* Storck Scenario 55cm maantiepyörän kuiturunko

Recommended Posts

Kirjoitettu

Myydään v.2011 saksasta S-techiltä tilattu Storck Scenario C1.1 maantiepyörän hiilikuiturunko, koko 55cm (sisältäen ohjainlaakerin ja satulaputken kiristimen).    *MYYTY*

IMG_1489.JPG

Runko on varustettu perinteisellä 68mm kierteisellä keskiöllä, haarukkana on Storckin oma Stiletto Aero. Koko on 55cm ja itse olen n.180cm ja pitkä jalkainen (89cm jalan sisämitta) - runko on ollut erittäin lähellä ideaalia minulle, olen käyttänyt 100-105mm stemmejä ja ajoasento on ollut kohdillaan. Runko on hieman slouppaava, eli vaakaputki on emäputken päästä maasta mitattuna n.80cm ja satulaputken päästä n.77cm. Vaakaputken mitta keskeltä keskelle on 55cm. Tuolla käyttämälläni 105mm stemmillä tangon keskeltä satulaputken keskelle on mittaa 65,5cm. Emäputken mitta on 14cm ja akseliväli on n.99,5cm.

Ei ole kaaduttu, pieniä kosmeettisia naarmuja tai kulumia voi löytyä. Raamilla on ajettu kymppitonni.

Hintapyyntö: 450e (uusi s-techillä 899€).
Paikkakunta: Kuusamo, matkahuolto kuljettaa kauemmaksikin ostajan maksaessa kulut. Voi kulkeutua Oulu-Rovaniemi -suunnille muutoinkin.
Yhteydenottotapa: yv, soitot numeroon xx

Täältä Cyclingweekleyn kuvausta pyörästä: http://www.cyclingweekly.co.uk/tech/bikes/127684/1/storck-scenario-c1-1.html

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...