PeeL Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2021 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2021 Merkki: White, Trek tms. Malli: - Lyhyt kuvaus: Fatbike haussa 186cm pitkälle Rungon koko: L Kuvaus: Oulun seudulta hyväkuntoinen fatbike hakusessa. Ei hinnat alkaen -mallia mutta ei superkallistakaan. Hinta: €1 Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: YV
Merja68 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2021 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2021 Hei, minulla tällainen myynnissä. Pyörän vaihdon vuoksi myyntiin uutta vastaava Felt-dd30 Fatbike, M-koko. Renkaat 4,0",toisin kuin linkin pyörän. Ostettu huhtikuussa 2021 ja ajettu alle 150km. Takuu voimassa ja eka huolto puoleen hintaan takuuhuollossa. Tarkempia tietoja linkissä. https://www.jussinpyora.fi/tuotteet/pyorat/fatbiket/felt-dd30/ Yt Merja
PeeL Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2021 23 tuntia sitten, Merja68 kirjoitti: Hei, minulla tällainen myynnissä. Pyörän vaihdon vuoksi myyntiin uutta vastaava Felt-dd30 Fatbike, M-koko. Renkaat 4,0",toisin kuin linkin pyörän. Ostettu huhtikuussa 2021 ja ajettu alle 150km. Takuu voimassa ja eka huolto puoleen hintaan takuuhuollossa. Tarkempia tietoja linkissä. https://www.jussinpyora.fi/tuotteet/pyorat/fatbiket/felt-dd30/ Yt Merja Kiitoksia tarjouksesta, pyörä itsesään vaikuttaa pätevältä mutta koko taitaa olla hieman pieni minulle.
Merja68 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2021 Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2021 Haluaisitko käydä kokeilemassa? Mieheni (186cm) on sillä ajanut kun oon saanu välillä hänen sähköfatilla ajella. Ei valittanut sen olevan liian pieni..
PeeL Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Lokakuuta, 2021 3 tuntia sitten, Merja68 kirjoitti: Haluaisitko käydä kokeilemassa? Mieheni (186cm) on sillä ajanut kun oon saanu välillä hänen sähköfatilla ajella. Ei valittanut sen olevan liian pieni.. Laitan yksityisviestiä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään