Jump to content
Yritystilien käyttäjät huomio! Ilmoituksien hinnat puolitettu. ×

ZIPP 30 Course 700c Disc (6 bolt) avokiekot läpiakselilla, Lieto

Recommended Posts

Kirjoitettu

Merkki: ZIPP

Malli: 30 Course 700c Disc (6 bolt)

Lyhyt kuvaus: avokiekot läpiakselilla

Kuvaus: Myyn graveliin hankkimani vaihtokiekot, joita ei kuitenkaan ole tullut vaihdeltua pääasiassa alla olevien 650b -kiekkojen kanssa. Kiertoon siis monikäyttöisiä kiekkoja tarvitsevalle. Olen näiden toinen omistaja, ensimmäinen ajoi näillä 2600 km maantietä, itse olen ajanut vain noin 300 km maantietä/soratietä.

Navat Zipp 77/177D. 26 mm profiili, leveys 21/25 mm (sisä/ulko). Pinnat Sapim Cx-Ray. Tubeless-teipit on asennettuina, ja venttiilit tulevat mukaan. Mukaan myös käyttämättömät Zippin pikalinkut sovitteineen. Kiekot sopivat 12x100/15x100 ja 12x135/12x142 läpiakseleille. Sram/Shimano-pakalle. Kiekot ovat siistit, suorat ja hyvässä kunnossa, normaalia patinaa toki on. Takakiekossa kehällä joitakin naarmuja rengastyökalusta (ks. kuva). Takakiekko ollut litkutettuna joten litkunjämiä löytyy. Kuvassa näkyy myös tubeless-teipissä oleva kuluma, ilmat on kuitenkin pysyneet siitä huolimatta sisällä.

Kiekkoja on vertailussa suositeltu parhaina alle tuhannen euron kiekkoina: https://intheknowcycling.com/road-disc-wheelset/

Mieluiten nouto jotta voi todeta kunnon itse, postituksestakin voidaan keskustella. Kulkeutuvat Tampere/Seinäjoki -akselille tarvittaessa syksyn mittaan, jos toimituksella ei kovaa kiirettä.

Hinta: (550 €) —> 490 €

Maakunta: Varsinais-Suomi

Yhteystiedot: Yksityisviesti tai viesti nollaneljäsataa 532o92

Zipp_naarmut.jpgZipp_napa.jpgZipp_molemmat_pienempi.jpg

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...