Metsienmies Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2021 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2021 Merkki: Cannondale Malli: Caadx Lyhyt kuvaus: Cyclocross 105 osasarjalla Rungon koko: 51/M Kuvaus: Siistikuntoinen tarpeettomaksi jäänyt pyörä pois lämpästä autotallista tilaa viemästä. Ei kisattu, ajettu oikeastaan pelkästään asfaltilla työmatka-ajoa. Jäänyt tarpeettomaksi sähköpyörän hankinnan jälkeen. Hyväkuntoisilla continentalin 4 season renkailla. Ajettu varmaan 5000km. Vasta uusittu ketju ja takapakka. Pyörä on vuosimallia 2013 ja olen sen silloin ostanut. Ensimmäinen ja ainoa omistaja. Kuittia en löytänyt. Sijaitsee Ritaharjussa. Tarkan kuvauksen pyörästä näkee: https://www.thebikelist.co.uk/cannondale/caadx-105-2013 Poikkeuksena paremmat takapakka ja ketju. Väittäisin, että ovat joko 105 tai ultegraa. Pyörään löytyy myös sopimuksen mukaan lokasuojat sekä talvirenkaat. Itse olen 175cm pitkä ja pyörä oli minulle parhaimman tuntoinen kooltaan aikanaan. Hinta: 700€ Paikkakunta: Oulu Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa Yhteystiedot: Yksityisviestillä lisätietoja
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään