Jump to content

Olmo Link S Veloce Mix 10 Hiilikuitu, maantie, 8,5 kg, S, Joensuu


Kevätpäivä

Recommended Posts

Merkki: Olmo Link S

Malli: Veloce Mix 10

Lyhyt kuvaus: Hiilikuitu, maantie, 8,5 kg

 

Rungon koko: S

 

Kuvaus: Erinomaisessa kunnossa oleva ja vähän ajettu italialainen maantiepyörä, ns. kilpapyörä. Runko on kokonaan hiilikuitua. Pyörä painaa noin 8,5 kg.
Rungon koko S, satulaputken pituus 44,5 cm. Vaakaputken pituus 51,5. Akseliväli 97. Emäputken korkeus 11,5 cm. Olen itse 167 cm pitkä, pyörä on minulle Hgin Velosportissa tehty.
Campagnolon vaihteet, Velocen vaihtajat, etukiekot 50/34, takana 10. Poljinten toisella puolen lukkopolkimet, toisella tavalliset. Vaihdettu jo melko uutena lyhyempi stemmi, alkuperäisen saa mukaan. Mukaan tulee myös varakumi, matkapumppu ja alkuperäinen ohjekirja.
Pyörällä ei ole kaaduttu. Vaikka olen ajanut vähän, olen kuitenkin huollattanut pyörää Hgin Velosportissa. Viimeisen 255 euron huollon jälkeen (vaihdettiin molempiin kiekkoihin kumit) ajettu 20 km. Talvet on pyörää säilytetty lämpimässä.
Kuitti on.

 

Hinta: €1195

 

Paikkakunta: Joensuu

Maakunta: Pohjois-Karjala

 

Yhteystiedot: Yv.

 

olmo_link_s_akaih_20210811_Z6II_akaih__DSC1729.jpgolmo_link_s_akaih_20210811_Z6II_akaih__DSC1734.jpgolmo_link_s_akaih_20210811_Z6II_akaih__DSC1740.jpgolmo_link_s_akaih_20210811_Z6II_akaih__DSC1762.jpgolmo_link_s_akaih_20210810_Z6II_akaih__DSC1686.jpgolmo_link_s_akaih_20210811_Z6II_akaih__DSC1742.jpgolmo_link_s_akaih_20210811_Z6II_akaih__DSC1744.jpgolmo_link_s_akaih_20210810_Z6II_akaih__DSC1707.jpgolmo_link_s_akaih_20210811_Z6II_akaih__DSC1767.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • Viestejä 22
  • Luotu
  • Edellinen viesti

Eniten kirjoittaneet

Huomenta

On se, haluatko kokeilla? Olen juuri lähdössä Joensuuhun. Voisin tuoda fillarin mukanani jos haluat siellä koeajaa. Tai sitten myöhemmin täällä Kontioniemessä.

Sorgen, kun vastaan vasta nyt. Tieto viestistäsi tuli vasta nyt s-postiini.

t. Anne

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
5.9.2021 klo 11.16, Kevätpäivä kirjoitti:

Huomenta

On se, haluatko kokeilla? Olen juuri lähdössä Joensuuhun. Voisin tuoda fillarin mukanani jos haluat siellä koeajaa. Tai sitten myöhemmin täällä Kontioniemessä.

Sorgen, kun vastaan vasta nyt. Tieto viestistäsi tuli vasta nyt s-postiini.

t. Anne

Hei

 

Ei tule katsottua kovin tiiviisti näitä viestejä. Voit laittaa txt, niin vois katsoa kokeilua. Olen päivisin yliopistolla mutta kun olen autolla liikenteessä, voin käydä Kontioniemessä ihan hyvin mutkan.

 

Mikko 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Luo uusi...