lide Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2021 Merkki: Trek Malli: Roscoe 8 Lyhyt kuvaus: Trek Roscoe 8 M/L 2021 Rungon koko: M/L Kuvaus: Myydään alle 700km ajettu Roscoe 8 27.5+ M/L. Pyörä on ollut vähällä käytöllä , muutamia pieniä käytönjälkiä löytyy. Pyörässä alkuperäiset osat, mutta vaihtaja vaihdettu parempaan SRAM GX. Mukaan RaceFace flättipolkimet. Sopii 160 - 180cm kuljettajalle, itse olen 175cm pitkä ja koko ollut sopiva. Pyörä ostettu 2020 syksyllä ja pidetty aina lämpimässä tallissa , sekä huollettu säännöllisesti. Paperit pyörästä löytyy ja rungolla on Trekin myöntämä ikuinen takuu. Tiedot pyörästä alla olevasta linkistä: https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/polkupy%C3%B6r%C3%A4t/maastopy%C3%B6r%C3%A4t/maastopy%C3%B6r%C3%A4t-trail/roscoe/roscoe-8/p/28487/ Väri on tummansininen, Trekin värikoodi Dark Aquatic / Gunmetal Hinta: €1350 Paikkakunta: Nurmijärvi Maakunta: Uusimaa Yhteystiedot: Jani Liukkonen, o4oI8I5200, [email protected] Kyselyitä voi laittaa Whatsapp, sähköposti, voi myös soittaa.
arviidi Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2021 Kirjoitettu 30. Elokuuta, 2021 Hei, sinulla on hyvä pyörä myynnissä. Poika etsii ko. tyypin pyörää, mutta hänen budjetti on pienempi kuin pyyntisi. Oletko valmis pudottaa hintaa? Tap
lide Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2021 9 tuntia sitten, arviidi kirjoitti: Hei, sinulla on hyvä pyörä myynnissä. Poika etsii ko. tyypin pyörää, mutta hänen budjetti on pienempi kuin pyyntisi. Oletko valmis pudottaa hintaa? Tap Moikka, laitatko mulle vaikka tarjouksen sähköpostiin tai whatsappiin niin neuvotellaan! 🙂
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään