Jump to content

Kona, commencal, SC Honzo/ meta ht/ chameleon tmv. 29", M, Helsinki


tuomoe

Recommended Posts

Brand: Kona, commencal, SC

Model: Honzo/ meta ht/ chameleon tmv.

Short description: 29"

 

Frame size: M

 

Description: Etsitään jäykkäperää, ensisijaisesti otsikoiden merkit ja mallit. Koko lähtökohtaisesti M. S kokoisia harkitaan tapauskohtaisesti.

Spekseistä saisi lähtökohtaisesti löytyä ainakin dropperi, fiksu ilmakeula, kunnon jarrut ja 1x11/12 voimansiirto. 29" kiekot myös must, pienempiä tai mitään plussia ei valitettavasti olla hakemassa.

Jos tarjoaa jotain mallilistan ulkopuolelta, vaatimuksiin voi lisätä modernin trail geon, boost akselistandardit ja tyylikkään ulkoasun (ts. ei mitään vauhtiraitahäksättimiä).

Lähesty kuvan kera, estetiikalla on tosissaan väliä.

 

Price: 1200€

 

City: Helsinki

Province: Uusimaa

 

Contact information: Yv / t piste eloranta gmail jne

 


Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Moi, Mulla olisi Orbea Laufey H10 jouten, on moderni geo, fiksu ilmakeula (rockshox lyrik select+, 170mm) boost akselit, hissitolppa, 29 kiekot, shimano deoren jarrut, 1x12 shimano slx/deore voimansiirto. M kokoinen, olen itse 175cm pitkä ja on oikein hyvä. Sijaitsee Rovaniemellä, postitus onnistuu. Hinta 1350 euroa. Ilmoitus myös täällä Fillaritorissa, jossa tarkemmat osapäivitykset yms tiedot. Jos kiinnostaa, voi laittaa yv

IMG_20211030_094519__01.jpg

Muokattu: , käyttäjä: Lukemtb
Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...