Jump to content

Mavic Avenir -maantiekengät ja Speedplay polkimet , 44/28cm ja Light Action, Espoo


skott

Recommended Posts

Merkki: Mavic Avenir -maantiekengät

Malli: ja Speedplay polkimet

Lyhyt kuvaus: , 44/28cm ja Light Action

 

Kuvaus: Hei!

Oli syntymäpäivä taas kerran ja lahjaksi tuli uudet Mavic:it ja Speedplayt (okei, olin vähän vihjanut = antanut linkit).

Laitan nämä minulla uudesta olleet Mavic:it (malli Avenir) ja Speedplayt nyt kiertoon edullisesti. Polkimien malli on Light Action Chrome-Moly Yellow.

Käyttökulumaa on jonkin verran molemissa ja kilometrejä takana. Kengät ovat siistit (ajettu aina sadesuojilla, jos vähänkään sateen mahdollisuutta). Toimivat mekaanisesti erinomaisesti yhteen - polkimet ja klossit oleentuneet toisiinsa. Sanosin että kunto tyydyttävä, mutta hinta kiittettävän edullinen! Tässä vaiheessa myyn nämä vain yhdessä.

Polkimet pyörivät pehmeästi. Olen kerran purkanut, putsannut ja voidellut ne. Polkimet ovat täysin itse huollettavissa. Kaikesta näkee hienon suunnittelun, laadukkaat materiaalit ja kestävyyden. Ohessa räjäytyskuva. Kaikkia osia saa hankittua. Klossit on myös uusittu kertaalleen.

Polkimien paras puoli on erittäin runsas säädettävyys niin paikan, kulmien kuin vapaaliikeen suhteen. Sitä voi olla paljon tai ei yhtään. Polvivaivaiset ovat löytäneet Speedplaysta apua vaivoihinsa.

Netti loihe lausumaan: "But if you have knees that are in any way fragile or you want pedals that are incredibly easy to enter and release but fit stiff-soled road racing shoes, their free float and double-sided designs make Speedplays well worth considering."

Polkimet olleet kiinni maantifiksissä. Polkimien mataluus tekee niistä erinomaiset juuri fiksi-käyttöön. Voi kantata vähän enemmän eivätkä raavi asfalttia. Polkimissa ei ole mitään liikkuvia ja siksi ne ovat niin matalat. Kiinnittymismekanismi on klosseissa - päinvastoin kuin useimmissa polkimissa. Myös lukittuminen molemmin puolin nopeuttaa käyttöä verrattuna muihin maantiepolkimiin. Kovaa ajavalle fiksi-kuskille omiaan. Näillä voi kanttailla surutta menemään.

Mavic:t on jäykällä hiilikuitupohjalla, mutta muuten mukavat ja pehmeät jalassa. Lesti mielestäni normaali/kapea. Klossiessa on 'Coffee Shops Covers' eli kävelysuojat. Ei metallia vasten lattioita tai maata. Tarranauhat käyttämättömät - ei ole tarvinnut niitä availla. Sisävuoret ehyet - katso kuvat.

Pohjallisen pituus mitattuna on tasan 28cm. Ne voisi uusia, vaikkakin nykyiset ovat ehjät. Noudettaessa kokeilumahdollisuus. Jos lähetän polkimet sinulle, voit palauttaa ne viikon kuluessa maksamalla postikulut ja palautan ostohinnan. Tässä olisi edullinen setti kokeilla suoraan käytöstä näitä mielipiteitä jakavia polkimia. Osa tykkää, osa ei. Itse tykkäsin niin paljon, että sain toiset molempia - kengät ja polkimet.

Postikulut 10e lisätään hintaan.

Kireitä ketjuja ja kovia keskareita!

 

Hinta: 80

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Seppo Laukasto, 040 555 0846

 

MavicJaSpeedPlayt.jpgMavicPaalta.jpgMavicSisaVuoret.jpgSpeedPlayt.jpgspeedplay-zero-internals (1).jpg


Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...