Jump to content

Specialized Tricross Comp Alu-hiilikuitukrossari, 52, Nurmijärvi


TeemuxH

Recommended Posts

MYYTY

 

Merkki: Specialized

Malli: Tricross Comp

Lyhyt kuvaus: Alu-hiilikuitukrossari

 

Rungon koko: 52

 

Kuvaus: Myynnissä hieno Specialized krossipyörä monipuoliseen käyttöön. Pyörällä voi ajaa sorateillä, asfaltilla, poluilla, talvella, mudassa, työmatkaa, melkein missä vain. Olen itse kiertänyt samanlaisella pyörällä Ruotsissa Vätternrundanin 300 kilometrin maantiepyöräilytapahtumankin.

Laadukas runko on yhdistelmä hiilikuitua ja alumiinia. Etu- ja takahaarukat sekä satulatolppa ovat hiilikuitua ja niissä on Specializedin tärinänvaimennuskomponentit. Runkokolmio on alumiiniputkea, "MAX SLX Racing Tubeset handmade in Taiwan".

Ultegra takavaihtaja, 105 etuvaihtaja ja kahvat.
2x10 vaihdetta.

Mini V -jarrut, lisäjarrukahvat
Kampisetti FSA 48/34
Vakiokiekot Roval Pave (pakka 11-27). 

 

Runkoon mahtuu noin 40 mm rengas, eli hyvät 700c-nastakumitkin menevät.

Uutena hankittu 2009 Englannista. Jarrut ovat silti normaalilla eurotyylillä, eli oikea kahva jarruttaa takarengasta. Suosittelen perushuollon suorittamista (vaijerit, renkaat), koska tämä pyörä on ollut viime vuodet "arkistoituna", mutta kuivassa paikassa hyvin suojattuna kuitenkin. Pyörä on muuten hyvässä kunnossa, satulakin näyttää melkein vielä uudelta. Pyörä on siis isäni, möin omani juuri.

 

Nyt pyörä on säädetty melko rentoon ajoasentoon ja ollut vanhemmalla herrasmiehellä. Esim. stemmin kääntämällä pyörälle saa heti "aggressiivisemman" luonteen, jos uusi omistaja niin tahtoo. Tavarateline on vähän ehkä heppoisesti kiinni, mutta on kuulemma vuosia toiminut hyvin. Ostaja päättäköön sen kohtalon.

 

Lisää kuvia tästä linkistä (linkit poistettu)

(Verrokkina voi katsoa ulkoasua ilman lokareita tuolta toisen pyörän myyntikuvista)

 

Hinta: €575

 

Paikkakunta: Nurmijärvi

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: Yksityisviesti

 

 

 

 

 

 

 

Muokattu: , käyttäjä: TeemuxH
Myyty
Link to comment
Share on other sites

Hei, olen huoltanut ja vaihtanut osia itse tarpeen mukaan. Hankintavuosi 2009, eli luultavasti sitä vuosimallia. Mainittakoon alkuperäinen keskiö, eli rungossa on kaikki linjassa (vrt. uudempi gravel-pyöräni, johon olen vaihtanut jo kolme keskiötä yhtä monessa vuodessa). Nyt Spessu on ollut pari vuotta varastoituna autotallissa ilman ajoja, mutta on muutenkin aina säilytetty sisätiloisssa. En oikeastaan haluaisi myydä rakasta ratsuani, mutta talliin pitää saada lisää tilaa lasten pyörille.

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...