Jump to content

kona/trek/merida/cube/focus rove al/domane al 3/ alle 1k€, 54, Espoo


k4sino

Recommended Posts

Merkki: kona/trek/merida/cube/focus

Malli: rove al/domane al 3/

Lyhyt kuvaus: alle 1k€

 

Rungon koko: 54

 

Kuvaus: tarjoa alle 5 vuotta vanha pyörä, lokareista plussaa, haetaan uudenmaan alueelta paikanpäältä. menee omaan käyttöön kun edellinen pyörä varastettiin.
claris/sora/105 seteillä

 

Hinta: 1000

 

Paikkakunta: Espoo

Maakunta: Uusimaa

 

Yhteystiedot: laita viestiä

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Löytyisi uutta vastaava Merida 500 cyclocross ja kokoa M ja varaa satulan paikassa on aika lailla molempiin suuntiin mitä nyt itse kokeilin vähän tuossa. Minulla ei ole mitään hajua varsinkaan tämmöisestä pyörästä. Sain toisen kaupan yhteydessä juuri tämän. Viimeisintä huippu tekniikkaa ja osia ja testattu on autokaupas että ei rämise heilu tai vatkaa mitään.  Jarrut on loistavat. Kuin uusi pyörä ja vuoden tai kaksi maximissaan vanha. Pidetty huolta kyllä kun autoliikkeessä seisonu rekviaiittana vihreän Renaultin kanssa ja minä sain neuvoteltua pyörän ja auton yhteen kauppaan. Ei ole kuittia kun vain autokaupasta. Voin toki kirjoittaa oman kuitin 

/kauppakirjan. Nyt jos tänään ostaa meridan niin 800e lähtee ja ihan kotiovelle kuljetettuna ja ostajalle K-kaupan lahjakortti ruokaan ym. arvoltaan 50e. Voimassa lahjakortit loppu vuoteen. Uutena maksaa pari tonnia kuulemma pyörä et varmaan menee nopee. Soita tai txt ja osta pian koska ilmoittelen monessa paikassa ja huippuhinnasta juuri tänään. 0453475967. Mikael Kojo

Link to comment
Share on other sites

Liity keskusteluun!

Voit kirjoittaa nyt ja rekisteröityä myöhemmin. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, kirjaudu sisään käyttäksesi tiliäsi.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muotoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Edellinen sisältösi on palautettu.   Poista sisältö

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Luo uusi...